Jak długo Corrosion FREE działa na rynku?
Firma została założona w 1995 roku. Osoby stojące za jej powstaniem mają ponad 30-letnie doświadczenie w pielęgnacji powierzchni oraz udokumentowaną historię sukcesów w branży zabezpieczeń antykorozyjnych. Ich pasja do motoryzacji stała się motorem napędowym wprowadzenia Corrosion FREE na rynek.
Co wyróżnia Corrosion FREE?
Formula 3000 z CSC850 to czysty, przejrzysty, niekapiący, bezrozpuszczalnikowy, bezzapachowy i nietoksyczny środek antykorozyjny, który dodatkowo działa jako super smarujący kondycjoner metalu o właściwościach penetrujących i pełzających – wszystko w jednej formule. Nie jest to uszczelniacz zatrzymujący wilgoć ani olejowy spray, który niszczy gumę, uszkadza plastik i jest nieestetyczny oraz kapiący. Zawiera aktywne środki wypierające wilgoć, które działają do 18 miesięcy. Dzięki swojej czystej i przezroczystej formule pozwala na kontrolowanie stanu zabezpieczanej powierzchni, zachowując oryginalny wygląd fabryczny. Nie wysycha, nie odpryskuje ani nie łuszczy się, a jego właściwości smarujące utrzymują się bezterminowo.
Dlaczego nazywacie go „Leczeniem rdzy”?
Tak naprawdę to nasi klienci zaczęli go tak nazywać! Byliśmy tym tak zaszczyceni, że frazę „Cure for Rust” zarejestrowaliśmy jako znak towarowy. Można to porównać do programu szczepień ochronnych – jak większość kuracji, jest skuteczna tylko wtedy, gdy stosuje się ją regularnie. Program „Leczenia rdzy” Corrosion FREE działa znakomicie, jeśli jest odnawiany co 18 miesięcy.
Z czego jest wykonany?
Formuła Corrosion FREE zawiera szereg wysoko rafinowanych substancji chemicznych o czystości na poziomie aptekarskim. Jest bardzo lekka i oferuje wszystkie korzyści tradycyjnych rocznych zabezpieczeń antykorozyjnych. Unikalny dodatek CSC850 zapewnia doskonałe właściwości pełzające i penetrujące, jednocześnie eliminując problem kapania na podjazd czy kostkę brukową.
Czy jest toksyczny lub ma intensywny zapach?
Odpowiedź na oba pytania brzmi: nie. Corrosion FREE został opracowany z myślą o środowisku. Produkt ten nie podlega regulacjom TSCA ani WHMIS, ponieważ nie stwarza zagrożeń dla zdrowia ani nie jest łatwopalny.
Jak szybko po aplikacji mogę umyć samochód?
Pojazd można umyć od razu po zabiegu. W przeciwieństwie do innych metod zabezpieczania, Corrosion FREE nie zatrzymuje wilgoci – wręcz przeciwnie, wypiera ją, pozostawiając warstwę ochronną o działaniu antykorozyjnym.
Ile czasu zajmuje aplikacja?
Proces zabezpieczenia pojazdu trwa około 3-4 godziny, w przypadku demontażu osłon i nadkoli pojazd odbierasz na dzień następny.
Czy Corrosion FREE stosuje czarną powłokę na podwozie pojazdu?
Nie – to bardzo zły pomysł w nowoczesnych pojazdach! Czarna, lepka lub woskowa powłoka to jedynie maskowanie problemu. Takie produkty uszczelniają wilgoć wewnątrz metalu, a gdy zaczynają się łuszczyć, pojawiają się rdzawe dziury. Ponieważ Corrosion FREE jest przezroczysty, można od razu zobaczyć jego działanie i kontrolować stan zabezpieczenia. Dodatkowo sprawia, że podwozie wygląda znacznie lepiej.
Czy samochód musi być umyty przed aplikacją?
Jeśli pojazd przyjedzie do punktu Corrosion FREE mocno zabrudzony, może być konieczne jego wcześniejsze umycie. Może się to wiązać z dodatkową opłatą.
Zalecamy samodzielne umycie podwozia przed wizytą – zwłaszcza jeśli błoto i brud zgromadziły się w ramie pojazdu oraz nadkolach. Pozwoli to przeprowadzić zabieg szybciej i bez dodatkowych kosztów za czyszczenie.
Czy aplikacja jest możliwa, gdy samochód jest mokry?
Oczywiście! Corrosion FREE wypiera wodę, dlatego może być aplikowany nawet w deszczowe dni. Wilgoć zwiększa zdolność pełzania preparatu, co pozwala mu szybko dotrzeć do ciasnych szczelin i zakamarków, skutecznie wypierając wodę z metalu. Niektóre konkurencyjne produkty są zaprojektowane tak, aby mieszać się z wodą, co oznacza, że gdy środek odpływa, zabiera wodę ze sobą. Corrosion FREE działa inaczej – nie wiąże się z wodą, lecz aktywnie ją usuwa z powierzchni metalu, zapewniając długotrwałą ochronę antykorozyjną.
Czy są jakieś szczególne cechy Corrosion FREE?
Tak, preparat jest środkiem głęboko penetrującym. Oznacza to, że będzie przenikał przez warstwy rdzy lub starych powłok do momentu aż napotka metal i się z nim zwiąże. Oznacza to, że rdza lub nietrzymająca się już powłoka (pod którą zwykle jest woda), po jakimś czasie odpadnie. Dlatego nie zaleca się stosowania tego środka do mocno skorodowanych pojazdów.
Nasza technologia to coś więcej niż tylko powłoka ochronna na metalu – dzięki unikalnym właściwościom polarnym wiąże się z powierzchnią metalu, tworząc nową warstwę zabezpieczającą. Działa niczym magnes przyciągany do stali – nie ścieka, pozostaje elastyczna i posiada zdolność do samoregeneracji. Dzięki temu woda, tlen i sól drogowa nie są w stanie przeniknąć przez tę barierę, co skutecznie zatrzymuje rozwój rdzy i korozji.
