Każda konserwacja wymaga powtórzenia. Interwały zależą od konkretnego środka. Tabela z sugerowanymi interwałami powtórzeń konserwacji znajduje się poniżej.
Interwał konserwacji lepkich podawany jest dla normalnych warunków eksploatacji, bez wymywania środka z podwozia za pomocą chemii.
Dla Mike Sandres’s i Dinitrol podane są interwały uzupełnienia środka dla samochodów nowych, odrestaurowanych lub z minimalną korozją. Co za tym idzie cena jest niższa niż cena pełnej konserwacji.
Uwaga – na urządzeniach mobilnych możesz przesunąć tabelę w lewo palcem aby zobaczyć dodatkowe kolumny.
rodzaj środka | zalecane interwały powtórzeń | czy kapie | czy będzie lepki | czy łapie kurz | czy można go zmyć | czy można aplikować na mokre powierzchnie | czy ma właściwości pełzające | czy wchłania się w korozję | kolor i konsystencja |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CORROSION FREE | 1.5 roku (maksymalnie 3 powtórzenia) | nie | tak | tak | tak | zdecydowanie tak | tak | tak (niszczy korozję) | bezbarwny tłusty żel |
KROWN | 1 rok | tak (przez kilka dni) | tak | tak | tak | zdecydowanie tak | tak | tak | płynny, oleisty |
FLUID FILM BLACK | 4 lata | nie | tak | tak | nie | nie | tak | tak (uelastycznia stare powłoki) | czarny, gęsty, tłusty |
PERMA FILM | 4 lata | nie | nie | nie | nie | nie | tak | tak (uelastycznia stare powłoki) | czarny, elastyczna powłoka |
MIKE SANDERS | 2-3 lata | w upale nadmiar może kapać | miękki w wyższych temperaturach | tak | nie | absolutnie nie | nie | nie | mleczny, tłusty |
DINITROL | 4 lata | tak, do czasu związania wosku w profilach | nie | nie | nie | nie | nie | nie (za wyjątkiem inhibitora ML) | czarny lub brązowy, twardy wosk |